Skip to content

Procedury

Procedury serwisowe

Procedura

Podczas składania zgłoszenia serwisowego inwestor powinien podać numer seryjny myjni, ewentualnie numer NIP/ nazwę firmy oraz adres, pod którym znajduje się myjnia.

W celu złożenia zgłoszenia serwisowego klient lub inwestor powinien przygotować numer seryjny myjni oraz 4 ostatnie cyfry numeru telefonu komórkowego, który został przypisany do administratora myjni. (ten sam numer, którym potwierdza się protokoły elektroniczne)

Treść zgłoszenia powinna zawierać jak najbardziej szczegółowy opis usterki (objawy, informacje dotyczące numerów stanowisk, programów mycia, określenie jakiej części infrastruktury, instalacji dotyczy awaria).

Po zarejestrowaniu zgłoszenia inwestor/administrator myjni otrzymuje potwierdzenie e-mailowe z nadanym numerem zgłoszenia.

Po ustaleniu terminu wizyty serwisowej przesyłana jest kolejna wiadomość, z dokładnymi wytycznymi oraz danymi kontaktowymi do serwisanta.

W przypadku konieczności zmiany daty serwisu, każdorazowo, przesyłany jest e-mail powiadamiający o nowym terminie wizyty serwisu.

Szczegółowy opis usterki

Dokładny opis usterki pozwoli szybciej zdiagnozować uszkodzone elementy myjni oraz wyposażyć serwisanta w niezbędne części. Serwisanci posiadają w samochodach serwisowych większość części zamiennych,

ulegających najczęstszym awariom, jednakże nie jest to gwarancją posiadania potrzebnego podzespołu.

Zachęcamy do korzystania z elektronicznej formy kontaktu, ze względu na możliwość szybszej identyfikacji , czy też łatwiejszego prześledzenia historii danego incydentu.

Back to top