Skip to content

Wygodne zarządzanie myjnią

Wygodne zarządzanie myjnią

Opis

Każda myjnia wyprodukowana przez fimrę BKF, posiadająca dotykowe sterowniki myjni może zostać podłączona do Internetu.

Podłączenie do Internetu niesie za soba niewątpliwe korzyści, które możemy podzielić na dwie kategorie:

  • Uruchomienie usługi zdalnego zarządzania Carwash Manager - wysyłanie danych do chmury BKF
  • Możliwość konfiguracji zdalnego pulpitu (VNC) - obraz sterownika wyświetlany w aplikacji

Zdalne zarządzanie (Carwash Manager)

Co trzeba zrobić?

Zdalne zarządzanie nie wymaga żadnej dodatkowej konfiguracji od strony inwestora.

Co trzeba zrobić aby podłączyć myjnię do chmury:

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Koniecznie obejrzyj film:

A następnie sprawdź możliwości i dowiedz się więcej o korzyściach płynących z usługi Carwash Manager:

A następnie sprawdź możliwości i dowiedz się więcej o korzyściach płynących z usługi Carwash Manager

Zdalny pulpit (VNC)

VNC

Co trzeba zrobić?

Uruchomienie usługi zdalnego pulpitu, czyli podglądu na ekran sterownika w czasie rzeczywistym z możliwością zdalnego sterowania wymaga nieco więcej konfiguracji sieciowej od strony inwestora.

Co trzeba zrobić aby uzyskać dostęp do zdalnego pulpitu:

  • Sprawdź czy spełniasz wymogi dotyczące Internetu u swojego usługodwacy

    • Czy Twój adres IP jest zewnętrzny (stały, publiczny) - niekażdy usługodawca oferuje to w standardzie, czasem zdarza się, że jest to usługa wymagająca uruchomienia po stronie usługodawcy lub dodatkowej opłaty.
  • Skonfiguruj swoje połączenie sieciowe

    • Przypisz stałe IP w swojej wewnętrznej sieci Internetowej dla sterownika myjni.
    • Otwórz port 5900 [TCP] na swoim routerze (5900 to port standardowy, my sugerujemy otwarcie innego portu np. 6732 ze względu na możliwe duże obciążanie na porcie 5900) .
    • Przekieruj połączenie z otwartego portu (5900 domyślne) na adres IP sterownika myjni ustawionego na Twoim routerze
  • Pobierz i zainstaluj aplikacje VNC Viewer - na komputerze lub smartfonie android, ios w zależności od urządzenia na którym chcesz mieć dostęp

  • Wprowadź zewnętrzny adres IP (uzyskany od usługodawcy) i spróbuj się połączyć

    • Jeżeli port połączenia jest inny niż domyślny 5900, należy podać parametr połączenia w formie 111.222.333.444 :6732
    • Hasło dostępu należy uzyskać od działu serwisu (email: serwis@bkf.pl, telefon: +48 91 8147 147)

Aplikacja płatnicza BELOYAL

Co trzeba zrobić?

Włączenie płatności dedykowaną aplikacją płątniczą BELOYAL wymaga konfiuracji sieciowej od strony inwestora.

Co trzeba zrobić aby mieć możliwość płacenia na myjni aplikacją?

  • Sprawdź czy spełniasz wymogi dotyczące Internetu u swojego usługodwacy

    • Czy Twój adres IP jest zewnętrzny (stały, publiczny) - niekażdy usługodawca oferuje to w standardzie, czasem zdarza się, że jest to usługa wymagająca uruchomienia po stronie usługodawcy lub dodatkowej opłaty.
  • Skonfiguruj swoje połączenie sieciowe

    • Przypisz stałe IP w swojej wewnętrznej sieci Internetowej dla sterownika myjni.
    • Otwórz port 10000 [TCP] na swoim routerze
    • Przekieruj połączenie z otwartego portu (10000) na adres IP sterownika myjni ustawionego na Twoim routerze.
  • Skontaktuj się z opiekunem lub serwisem w celu weryfikacji poprawności połączenia i konfiguracji


Back to top