90048/ Przekroczony czas maksymalny wyłączenia posadzki z powodu niskiej temperatury kotła
ID | Alarm | Kategoria | Poziom |
---|---|---|---|
90048 | Przekroczony czas maksymalny wyłączenia posadzki z powodu niskiej temperatury kotła | Kocioł | error |
Powód wystąpienia alarmu
Alarm najczęściej występuje po alarmie [Ogrzewanie posadzki wyłączone z powodu niskiej temp. kotła][4], gdzie czas tymczasowego odłączenia ogrzewania posadzki został przekroczony.
Może to oznaczać, że kocioł nie odzyskał sprawności i optymalnej temperatury, mimo odłączenia odbioru ciepła. Może to sugerować awarię pracy kotła lub niepoprawne nastawy ogrzewania posadzki, które powoduje znaczne obciążenie kotła.
Czy myjnia działa?
Tak, ale system ogrzewania posadzki został wyłączony.
Czynności do wykonania przez operatora
- Sprawdź czy kocioł działa
- Sprawdź nastawy ogrzewnia posadzki
- Skontaktuj się z serwisem
Czynności do wykonania przez serwis
- Skontroluj parametry [Smartheating][1]
-
Sprawdź poprawność układu ogrzewania posadzki:
- Sprawdź czy mieszacz reaguje poprawnie, czy się nie zacina.
- Sprawdź ciśnienie cieczy roboczej w magistrali ogrzewania posadzki.
- Sprawdź ustawienia związane z zadaną temperaturą CO
- Sprawdź ustawienia pomp ogrzewania