8001/ Carwash Manager: Brak połączenia z serwerem danych

ID Alarm Kategoria Poziom
8001 Carwash Manager: Brak połączenia z serwerem danych Carwash Manager information

Powód wystąpienia alarmu

Myjnia nie może połączyć się z serwerem danych, przez co dane nie mogą być aktualnie wysłane lub odebrane od Carwash Managera. Dane statystyczne (obrót finansowy, alarmy, użycie kart lojalnościowych) zostaną wysłane i zaktualizowane w momencie ponownego połączenia.

Czy myjnia działa?

Tak, ale usługi działające w czasie rzeczywistym np. usługa doładowań kart lojalnościowych BKF Card nie będzie możliwa do momentu przywrócenia połączenia

Czynności do wykonania przez operatora

  1. Sprawdź czy myjnia ma dostęp do internetu.

    1. Sprawdź czy urządzenia sieciowe (switch, router) działają poprawnie - w razie konieczności uruchom ponownie.
    2. Skontroluj czy usługodawca nie ma przerwy w dostawie Internetu.
  2. Skontaktuj się z serwisem (wsparcie systemu carwash manager)

Czynności do wykonania przez serwis

  1. Sprawdź czy myjnia ma dostęp do internetu.
  2. Skontaktuj się z serwisem (wsparcie systemu carwash manager).
Back to top