60001/ Myjnia nie nawiązała połączenia od:
ID | Alarm | Kategoria | Poziom |
---|---|---|---|
60001 | Myjnia ponad 6 godzin nie nawiązała połączenia, ostatni kontakt: | Carwash Manager | error |
Powód wystąpienia alarmu
Myjni nie udało się nawiązać połączenia z serwerem od 12 godzin.
Czy myjnia działa?
Nie można określić z pewnością czy myjnia działa. Brak nadwanych danych do Carwash Managera może być spowodowany awarią myjni (sterownik) lub przerwą w dostawie Internetu.
Czynności do wykonania przez operatora
Jeżeli brak komunikacji wystąpił sporadycznie, to upewnij się czy:
- na myjni jest stabilne połączenie internetowe
- nie ma problemów z zasilaniem myjni (sterownika) lub zasilaniem routera
Jeżeli brak komunikacji występuje stale, to upewnij się czy:
- włączona jest komunikacja z serwerem na sterowniku PLC
- konfiguracja sterownika PLC lub CarwashManager jest poprawna
- nieaktualne oprogramowanie na myjni
- skontaktuj się z serwisem (a stronie System\Firmware sprwadź numer seryjny sterownika, adres MAC i wersje programu i prześlij je do weryfikacji)